Curs “Protocol per a la detecció, prevenció i actuació en els supòsits d’assetjament laboral, assetjament sexual, assetjament per raó de sexe, assetjament per orientació sexual i identitat i expressió de gènere a la Universitat Jaume I de Castelló”

IMG-Curso protocolo 17
Una acció de la Unitat d’Igualtat de la Universitat Jaume I de Castelló

Curs dirigit a l’alumnat de l’UJI per a donar a conèixer i difondre els continguts inclosos en el “Protocol per a la detecció, prevenció i actuació en els supòsits d’assetjament laboral, assetjament sexual, assetjament per raó de sexe, assetjament per orientació sexual i identitat i expressió de gènere a la Universitat Jaume I de Castelló”.

Data: 25 d’octubre de 2018
Modalitat: presencial
Horari: veure programa
Lloc: sala de premsa – Edifici de Rectorat – Universitat Jaume I de Castelló