Curs “Protocol per a la prevenció, detecció i actuació enfront dels supòsits de violència, assetjament i discriminació a la Universitat Jaume I”

IMG-protocol

Curs dirigit a l’estudiantat de l’UJI per donar a conèixer i difondre els continguts inclosos al «Protocol per a la prevenció, detecció i actuació enfront dels supòsits de violència, assetjament i discriminació a la Universitat Jaume I». Aquest document va ser aprovat pel Consell de Govern el passat mes de febrer i contempla un procediment amb les mesures necessàries per a la prevenció i actuació enfront dels casos de violència, assetjament laboral, assetjament sexual, assetjament per raó de sexe, assetjament per orientació sexual i identitat i expressió de gènere i l’assetjament discriminatori a l’UJI que és important conèixer.

Data: del 18 d’octubre al 8 de novembre 2023/virtual
Modalitat: virtual asincron
Lloc: aula virtual UJI
Convalidació:
0.5 crèdits ECTS
Preu: activitat gratuïta
Avaluació:
participació virtual el dia 18 i entrega d’un treball de reflexió a partir del dia 19
Places disponibles: limitades

Inscripcióhttp://inscripcio.uji.es/ (del 25 setembre al 16 d’octubre de 2023)

Accedir Unitat Igualtat i escollir el curs entre les activitats ofertes