Isonomia imparteix el taller «Game Shaw: visibilitzant dones referents a la programació de videojocs» als col·legis d’Alcalà de Xivert i Alcossebre
La Fundació Isonomia de la Universitat Jaume I de Castelló en el marc del projecte «Game Shaw: projecte per visibilitzar dones referents a la programació de videojocs», ha programat tallers dirigits a l’alumnat de 4t de primària dels col·legis lo Campanar i la Mola, amb la finalitat de fomentar l’elecció acadèmica i professional allunyada d’estereotips de gènere i estimular les diferents opcions professionals, posant especial atenció en la promoció de les nenes en tasques tradicionalment masculinitzades, com la ciència i la tecnologia, i dels nens a les tradicionalment feminitzades com a cura, ensenyament, sanitat… Per la seva banda, el professorat i les famílies, disposaran de materials i orientació sobre la matèria.
Aquesta acció, que es dinamitzarà el 2 de març, està impulsada per l’Ajuntament d’Alcalà de Xivert-Alcossebre en el marc de les seves accions per commemorar el Dia internacional de les dones, 8 de març.
———————————————————————-
La Fundación Isonomia de la Universitat Jaume I de Castellón en el marco del proyecto «Game Shaw: projecte per visibilitzar dones referents a la programació de videojocs», ha programado talleres dirigidos al alumnado de 4º de primaria de los colegios lo Campanar y la Mola, con el fin de fomentar la elección académica y profesional alejada de estereotipos de género y estimular las diferentes opciones profesionales, poniendo especial atención en la promoción de las niñas en tareas tradicionalmente masculinizadas, como la ciencia y la tecnología, y de los niños a las tradicionalmente feminizadas como cuidado, enseñanza, sanidad … Por su parte, el profesorado y las familias, dispondrán de materiales y orientación sobre la materia.
Esta acción, que se dinamizará el 2 de marzo, está impulsada por el Ayuntamiento de Alcalà de Xivert-Alcossebre en el marco de sus acciones para conmemorar el Día internacional de las mujeres, 8 de marzo.