Isonomia programa «Aporta que t’aporta» a l’Alcora

IMG_aportaquetaporta

La Fundació Isonomia, en col·laboració amb l’Ajuntament de l’Alcora, ha programat l’exposició fotogràfica “Aporta que t’aporta” que té com a objectiu sensibilitzar sobre la importància de l’equitat en les tasques domèstiques i de cura de persones, la satisfacció i el benestar que aporta als homes.

L’exposició, que es podrà visitar del 25 de setembre al 6 d’octubre a l’Ajuntament de l’Alcora, serà inaugurada el 25 de setembre, a les 11.00 hores, per l’alcalde de la localitat, Samuel Falomir Sancho, la regidora de Polítiques Inclusives i Igualtat, Tica Pons Sanz, i la coordinadora de l’àrea social de la Fundació Isonomia, Mª José Ortí Porcar.

Aquesta activitat forma part de les activitats emmarcades dins del conveni que l’Ajuntament té subscrit amb la Fundació Isonomia.

——————————————————-

La Fundación Isonomia, en colaboración con el Ayuntamiento de l’Alcora, ha programado la exposición fotográfica «Aporta que t’aporta» que tiene como objetivo sensibilizar sobre la importancia de la equidad en las tareas domésticas y de cuidados a personas, la satisfacción y el bienestar que aporta a los hombres.

La exposición, que podrá visitarse del 25 de septiembre al 6 de octubre en el Ayuntamiento de l’Alcora, será inaugurada el 25 de septiembre, a las 11:00 horas, por el alcalde de la localidad, Samuel Falomir Sancho, la concejala de Políticas Inclusivas e Igualdad, Tica Pons Sanz, y la coordinadora del área social de la Fundación Isonomia, Mª José Ortí Porcar.

Esta actividad forma parte de las actividades enmarcadas dentro del convenio que el Ayuntamiento tiene suscrito con la Fundación Isonomia.

Actividad subvencionada por: ALCORA_logo-estructura-principal-262x201