Isonomia programa «Dones i esport» a Orpesa

IMG_Mujeres y deporte Orpesa

La Fundació Isonomia de la Universitat Jaume I, amb la col·laboració de l’Ajuntament d’Orpesa, ha programat l’exposició fotogràfica «Dones i esport», de la fotògrafa Nuria López Torres, a l’IES de l’esmentada localitat.

L’objectiu de la mostra és realitzar un acostament a l’esport practicat per dones, considerat moltes vegades com de segona, a més d’animar totes les dones a practicar una activitat fisicoesportiva d’acord amb les seves necessitats i interessos, ja que l’esport no té edat i afavoreix l’envelliment actiu. L’esport és una activitat cultural que, practicada justament i equitativament, enriqueix la societat.

L’exposició es complementarà amb una xerrada impartida per Berta Poveda Fabregat, portera de futbol sala de segona nacional.

Ambdues accions formen part del programa d’activitats que l’Ajuntament d’Orpesa ha confeccionat per commemorar el Dia internacional de les dones, 8 de març.

——————————————–

La Fundación Isonomia de la Universitat Jaume I, con la colaboración del Ayuntamiento de Orpesa, ha programado la exposición fotográfica «Mujeres y deporte», de la fotógrafa Nuria López Torres, en el IES de la citada localidad.

El objetivo de la muestra es realizar un acercamiento al deporte practicado por mujeres, considerado en muchas ocasiones como de segunda, además de animar a todas las mujeres a que practiquen una actividad físico-deportiva acorde con sus necesidades e intereses, pues el deporte no tiene edad y favorece el envejecimiento activo. El deporte es una actividad cultural que, practicada justa y equitativamente, enriquece la sociedad.

La exposición se complementará con una charla impartida por Berta Poveda Fabregat, portera de fútbol sala de segunda nacional.

Ambas acciones forman parte del programa de actividades que el Ayuntamiento de Orpesa ha confeccionado para conmemorar el Día internacional de las mujeres, 8 de marzo.

Actividad subvencionada por:Orpesa