Isonomia programa l’exposició «Diversitat funcional des de l’art conceptual» a Geldo

IMG-Geldo

La Fundació Isonomia, en col·laboració amb l’Ajuntament de Geldo, ha programat l’exposició fotogràfica «Diversitat funcional des de l’art conceptual», fruit del treball col·laboratiu entre el fotògraf conceptual Simón Sampedro Sánchez i les persones que integren el Grup de treball sobre discapacitat Isonomia.

L’objectiu final de la mostra és que els qui la visiten pensen, desencadenen experiències, records i sentiments sobre la discapacitat, prenent com a referència elements quotidians. 20 fotografies d’objectes com ara endolls, taps, pinces, sabates… s’associen a conceptes com l’autonomia personal, la igualtat d’oportunitats, la inclusió o la doble discriminació.

L’exposició, que es pot visitar durant el mes de març, forma part del programa d’accions que el consistori de Geldo ha confeccionat per commemorar el dia Internacional de les Dones, 8 de març.

—————————————————————

La Fundación Isonomia, en colaboración con el Ayuntamiento de Geldo, ha programado la exposición fotográfica «Diversidad funcional desde el arte conceptual», fruto del trabajo colaborativo entre el fotógrafo conceptual Simón Sampedro Sánchez y las personas que integran el Grupo de trabajo sobre discapacidad Isonomia.

El objetivo final de la muestra es que quienes la visiten piensen, desencadenen experiencias, recuerdos y sentimientos sobre la discapacidad, tomando como referencia elementos cotidianos. 20 fotografías de objetos como enchufes, tapones, pinzas, zapatos… se asocian a conceptos como la autonomía personal, la igualdad de oportunidades, la inclusión o la doble discriminación.

La exposición, que puede visitarse durante el mes de marzo, forma parte del programa de acciones que el consistorio de Geldo ha confeccionado para conmemorar el día Internacional de las Mujeres, 8 de marzo.