Isonomia programa “No més princeses” a Borriol

IMG_No mas princesas Borriol

La Fundació Isonomia de la Universitat Jaume I, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Borriol, ha programat l’exposició fotogràfica “No més princeses”, cedida per Arturo de las Liras i Marta Cubedo, que pretén promoure una reflexió crítica sobre els contes tradicionals i trencar amb els estereotips sexistes que ofereixen els contes infantils, ja que els contes tenen una funció pedagògica.

L’exposició, que es podrà visitar a l’Espai Expositiu i Cultural l’Hortet del 4 al 9 de març, serà inaugurada el dissabte 4, a les 17:00 hores, per la regidora de cultura Maryuri Gutiérrez i l’alcalde de Borriol, Héctor Ramos, i la coordinadora de l’àrea social de la Fundació Isonomia, Mª José Ortí. Aquesta activitat forma part del programa d’accions impulsades per l’Ajuntament de Borriol per commemorar el Dia Internacional de les Dones, 8 de març.

———————————————————————-

La Fundación Isonomia de la Universitat Jaume I, con la colaboración del Ayuntamiento de Borriol, ha programado la exposición fotográfica “No más princesas”, cedida por Arturo de las Liras y Marta Cubedo, que pretende promover una reflexión crítica sobre los cuentos tradicionales y romper con los estereotipos sexistas que ofrecen los cuentos infantiles, pues los cuentos tienen una función pedagógica.

La exposición, que podrá visitarse en el Espacio Expositivo y Cultural l’Hortet del 4 al 9 de marzo, será inaugurada el sábado 4, a las 17:00 horas, por la concejala de cultura Maryuri Gutiérrez y el alcalde de Borriol, Héctor Ramos, y la coordinadora del área social de la Fundación Isonomia, Mª José Ortí. Esta actividad forma parte del programa de acciones impulsadas por el Ayuntamiento de Borriol para conmemorar el Día Internacional de las Mujeres, 8 de marzo.