Isonomia programa un contacontes per a previndre les violències masclistes a Burriana

03-11-23 AMB V DE VALENTES BORRIANA FORMAT X INSTAG_page-0001

La Fundació Isonomia de la Universitat Jaume I, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Borriana,  organitza el contacontes «Amb V de Valentes».

Rosabel Canós Llorens, Contaclow, dinamitzarà una sessió de contes on es reflexionarà sobre diverses formes de violències que afecten a les dones. L’activitat està adreçada a xiquets i xiquetes de 3 a 6 anys.

El contacontes tindrà lloc el dimecres 22 de novembre, a les 18.00h, a l’auditori Juan Varea i forma part de les activitats emmarcades dins del conveni que l’Ajuntament té subscrit amb la Fundació Isonomia.

Vos esperem!

————————————————–

La Fundación Isonomia de la Universitat Jaume I, con la colaboración del Ayuntamiento de Burriana, organiza el cuentacuentos «Con V de Valientes».

Rosabel Canós Llorens, Contaclow, dinamizará una sesión de cuentos donde se reflexionará sobre diversas formas de violencias que afectan a las mujeres. La actividad está dirigida a niños y niñas de 3 a 6 años.

El cuentacuentos tendrá lugar el miércoles 22 de noviembre, a las 18.00h, en el auditorio Juan Varea y forma parte de las actividades enmarcadas dentro del convenio que el Ayuntamiento tiene suscrito con la Fundación Isonomia.

¡Os esperamos!

Actividad subvencionada por: