Isonomia programa una conferència sobre violències masclistes a través de les xarxes socials a Orpesa

Cartel conferncia Agustín

La Fundació Isonomia de la Universitat Jaume I, amb la col·laboració de l’Ajuntament d’Orpesa,  organitza la conferència «Els reptes de les families davant de la violència contra les criatures a través de les xarxes socials».

Agustín Zaragozá Granell, professor de filosofia i agent d’igualtat, plantejarà com l’ús del mòbil ha descol·locat la societat davant de la violència que suposa el món virtual, des de les xarxes socials a grups de whatsapp o fins i tot videojocs. No es pot comprendre allò que no podem veure. Buscar sortides, alternatives i accions positives conjuntament és el repte d’aquesta trobada, ja que, malauradament, no hi ha una recepta que puga garantir la prevenció del consum de violència de la joventut -i especialment els xics- a través d’Internet. Situar-se davant la realitat misògina, masclista i sexista de les noves formes de violència a través de les xarxes socials ens situa, almenys, al centre del problema per cercar alternatives i un projecte comú igualitari entre homes i dones.

La conferència s’impartirà el 22 de març, a les 15:30 hores al saló de plens de l’Ajuntament, i és una acció impulsada per l’Ajuntament d’Orpesa en el marc del programa que ha planificat per commemorar el Dia internacional de les dones a l’esmentada localidad.

————————————————–

La Fundación Isonomia de la Universitat Jaume I, con la colaboración del Ayuntamiento de Oropesa del Mar, organiza la conferencia «Los retos de las familias ante la violencia contra las criaturas a través de las redes sociales».

Agustín Zaragozá Granell, profesor de filosofía y agente de igualdad, planteará cómo el uso del móvil ha descolocado la sociedad ante la violencia que supone el mundo virtual, desde las redes sociales a grupos de whatsapp o incluso videojuegos. No se puede comprender lo que no podemos ver. Buscar salidas, alternativas y acciones positivas conjuntamente es el reto de este encuentro, ya que, desgraciadamente, no existe una receta que pueda garantizar la prevención del consumo de violencia de la juventud -y especialmente los chicos- a través de Internet. Situarse ante la realidad misógina, machista y sexista de las nuevas formas de violencia a través de las redes sociales nos sitúa al menos en el centro del problema para buscar alternativas y un proyecto común igualitario entre hombres y mujeres.

La conferencia se impartirá el 22 de marzo, a las 15:30 horas en el salón de plenos del Ayuntamiento, y es una acción impulsada por el Ayuntamiento de Oropesa del Mar en el marco del programa que ha planificado para conmemorar el Día internacional de las mujeres en la citada localidad.

Actividad subvencionada por:Orpesa