La Fundació Isonomia convoca un concurs per donar visibilitat a les dones vinculades a l’UJI que han treballat per la igualtat

IMG-Dones per la igualtat a l'UJI

La Fundació Isonomia de la Universitat Jaume I ha convocat el concurs “Dones per la igualtat a l’UJI” amb l’objectiu d’anomenar dones vinculades a la universitat pública de Castelló que han treballat per la igualtat efectiva de dones i homes en qualsevol àmbit de la vida estudiantil, acadèmica, política, laboral, social, educativa, cultural o esportiva, visibilitzant i reconeixent les seues fites.

El concurs està obert a qualsevol persona o grup de la comunitat universitària que tinga una història per explicar. Per participar cal presentar una història en alguna de les dues categories que hi ha: format audiovisual (microdocumental) o format escrit (notícia, reportatge periodístic, relat, etc.) abans del 15 de desembre de 2015.

A més de la qualitat dels treballs es valorarà l’ús no sexista del llenguatge i de les imatges, el tractament no estereotipat dels continguts, la rellevància de la dona en la seua aportació a la igualtat efectiva, així com la dificultat de reconeixement i visibilització de la seua trajectòria personal i/o laboral en altres espais.

Es concedirà un premi dotat amb 100 euros per a la millor història de cada categoria. Totes les històries seleccionades, si així es desitja, podran convalidar-se per un crèdit ECTS.

Bases del concurs